“Сургалтын үнэлгээг сайжруулах, шинэчлэх” талаарх арга зүйн зөвлөмжийг МУИС-ийн Багшийн хөгжил, цахим сургалтын төвөөс МУИС-ийн нийт багш, судлаачдад хүргэсэн ба энэ удаад МУИС-ийн ЭРДЭНЭТ сургууль нь нийт багш, судлаачдадаа энэхүү зөвлөмжийг хүргэлээ. “РУБРИК”-ийн аргыг сургалтын үнэлгээнд 2014-2015 оны хичээлийн жилээс АХЗАТэнхимийн багш нар сургалтандаа хэрэглэж ирсэн туршлагатай бөгөөд өнөөдөр РУБРИК-ийн аргыг сургалтын үнэлгээнд хэрэглэх боломжийн талаар сургалт-семинарыг Англи-Монгол хэлний тэнхимийн багш доктор Н. Амаржаргал, АМХТэнхимийн эрхлэгч Ц. Орхон сургалт-семинарыг удирдан явууллаа.